תקנון המכללה
1.נוהל ההרשמה ללימודים במכללה
א. מידע ויעוץ הכוונה ללימודים במכללה
לפני ההרשמה ניתן לקבל ייעוץ לימודים ביצירת קשר באתר או בטלפון והכוונה לקורס או המסלול המתאים לקבלת התרשמות, מידע ותשובות לשאלות בכל נושא הקשור למכללה.
מועמדים מוזמנים לפגישת ייעוץ קבוצתית בימים פתוחים שהמכללה עורכת אשר מועדם פורסם באתר או לייעוץ אישי עם יועץ לימודים להתרשמות המכללה בתיאום מראש.
ב. הרשמה
כל סטודנט חדש, אשר עמד בהצלחה בדרישות הקבלה ובציוד הדרוש לצורך הלימודים, נדרש להסדיר את רישומו למכללה עד למועד תחילת הקורס או מסלול הלימודים שבחר.
המכללה אינה מתחייבת לשמור מקום לסטודנטים המאחרים להסדיר את הרשמתם והתשלום למכללה.
ההרשמה אפשרית אונליין באתר האינטרנט של המכללה www.u-music.co.il או בימים א' – ה', בשעות הפתיחה של המכללה בירושלים המעודכנות באתר וברשתות החברתיות.
ג. נהלי ביטול הרשמה
סטודנט המחליט מסיבה זו או אחרת לבטל את ההרשמה יכול לעשות זאת יום לפני מועד תחילת הקורס ולקבל את כל כספו בחזרה באותו אמצעי בו ביצע את התשלום, הסטודנט יהיה חייב ליידע את הנהלת המכללה במיידי ובכתב (אפשר גם בדוא"ל) .
במידה והסטודנט מחליט לבטל את ההרשמה מיום תחילת הקורס ועד חודש ממועד תחילת הקורס, יהיה זכאי לקבל 50% מסכום עלות הקורס ששילם.
במידה והסטודנט מחליט לבטל או לפרוש לאחר חודש ממועד תחילת הקורס אליו נרשם, לא יינתן החזר כספי.
2 .נוהל נוכחות בשיעורים
א. הסטודנט חייב להיות נוכח בכל מפגש לימודי אשר נקבע לו במסגרת תכנית הלימודים. הנוכחות תיבדק בכל שיעור או סדנה.
ב. מרצה רשאי לאסור כניסת סטודנט לכיתה לאחר התחלת השיעור, או להפסיק את נוכחותו
בשיעור אם ימצא סיבה אשר מפריעה למהלך התקין של השיעור.
ג. סטודנט אשר מטעמים מוצדקים אינו יכול להשתתף בשיעור בסטודיו, חייב להודיע על כך למרצה.
ד. סטודנט אשר מטעמים בלתי מוצדקים אינו משתתף בלמעלה מ- %30 מהשיעורים לקורס או המסלול אליו נרשם, לא יהיה זכאי לתעודה.
ה. נוהל זה מתייחס גם למפגשים לימודיים מיוחדים – סמינרים, כיתות-אמן וכדומה, המתקיימים בנוסף למערכת הלימודים הרגילה.
3 .עבודות ובחינות
הסטודנטים מתבקשים להגיש במרוצת שנות לימודיהם עבודות ופרויקט גמר, כנדרש על-פי תכנית הלימודים ומועד ההגשה.
בקשה לדחיית המועד למסירת עבודות תוגש בכתב לרכז הקורס לאישור. הגשת עבודות באיחור ללא אישור, עלולה לגרום להורדה בציון.
הציונים יתקבלו לאחר בדיקת הפרויקט.
מיוחדים:
א. מחלה ו/או מילואים ביום הבחינה.
ב. בעיה בריאותית שפגעה במספר ניכר של שיעורים ו/או הכנת תכנית הבחינה.
ג. סיבה הגיונית אשר תאושר מרכז הקורס.
ד. כוח עליון.
על הסטודנט לפנות בנושא לרכז הקורס, להוציא האמור בסעיף א' לעיל, המחייב הצגת
אישור על מילואים או מחלה בהתאם.
סטודנט המשרת במילואים זכאי להיעדר משיעורים וכן לדחיית מטלות ובחינות בהתאם למספר ימי המילואים- עפ"י הנחיות המל"ג.
4.קבלה לקורסים מתקדמים:
סטודנטים המסיימים קורסים בסיסיים יוכלו להמשיך לקורסים המתקדמים.
סטודנטים חדשים הרוצים להירשם לקורסים מתקדמים חייבים ראיון ומבחן קבלה לבדיקת הידע הדרוש לקורסים מתקדמים.
5 .שירות לסטודנט:
א. איזור אונליין
כל סטודנט הלומד במכללה יכול להירשם לאזור האישי באתר של המכללה ולקבל גישה למצגות וסרטונים בנושאים הלימודיים הקשורים למסלול או לקורס אותו הוא לומד.
הגישה לאזור האישי תהיה פתוחה לסטודנט במהלך כל הלימודים במכללה ועד שנה מתאריך סיום הקורס או המסלול אליו הוא נרשם.
במידה וקיימת בעיה עם כניסה לאיזור האישי יש לפנות לצוות המכללה.
ב. אישורי הנחות
את אישורי ההנחות יש לבקש מצוות המכללה אשר ידאג לאישור שהסטודנט דורש מרשימת החנויות הנותנות הנחה לסטודנטים של המכללה. ההנחה עצמה מתקבלת כאשר נציג החנות יזהה שאתם סטודנטים מטעם מכללת U-MUSIC וההנחה תתבצע על בסיס החנות עצמה ולמכללה לא תהיה כל אחריות מעבר למתן אישור שהסטודנט לומד במכללה.
6. שמירת כבוד הדדי וסביבת לימודים בטוחה
מכללת יו-מיוזיק מעבר להיותה למוסד לימודים מקצועיים, הוא גם בית לאמנים ומוזיקאים בספקטרום המוזיקה האלקטרונית, ההפקה וההופעות.
המכללה מייחסת חשיבות רבה לסביבה החברתית ומעודדים להיות מקום תומך, מכיל ובטוח.
יש לשמור על כבוד הדדי בין חברי הכיתה וצוות המכללה ולשמור על המרחב האישי של כל אחד שנוכל לקיים סביבת לימודים בטוחה מקדמת.
למכללה יש את הזכות לשנות ולערוך את התקנון בכל עת.